آرزو میکنم...
تاريخ : سه شنبه 16 تير 1394برچسب:, | 11:3 | نويسنده : معصومه



نظرات شما عزیزان:

در امتداد باران
ساعت21:31---6 مهر 1394
قشنگ بود

ایسودا
ساعت13:33---29 مرداد 1394
سلام چطوری خیلی وقته باهم حرف نمی زنیم میگم لوکس بلاگم رو درست کنم اگه هستین ادامه بدیم
پاسخ:باشه


صبا
ساعت16:27---27 تير 1394
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن...نظر یادت نره

aysa
ساعت18:10---24 تير 1394
ای دوست به خدا دوری تو دشوار است / بی تو از گردش ایام دلم بیزار است / بی تو ای مونس جان ، دل ز غمت می سوزد / دل افسرده ی من طالب یک دیدار است .
پاسخ:بگم برات یه چیزی؟خیلی برام عزیزی!می خوام بگم جدیدن؟دوست دارم شدیدن!!!!


aysa
ساعت13:41---22 تير 1394
تو کلاس آیین نامه نشسته بودیم که سرهنگ پرسید کی میدونه کجا دور زدن ممنوعه ؟
یکی دستشو بلند کرد و گفت : “تو رفاقت” …
پاسخ:*اگه خرابی خربتم*اگه هستی به یادتم*اگه نیستی به یادتم*


aysa
ساعت16:27---20 تير 1394
بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه
چشمانت را از من دور کند
و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد
پاسخ:به کوتاهی لحظات باتوبودن منگر!به وسعت لحظه هایی نگاه کن که به یادت هستم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: